Mii%20ja%20Jii.jpg

ELÄMÄ ON <3

Kun elämä pakon edessä pysähtyy,sitä huomaa että se elämä tosiaan on <3. Kliseeltähän se kuulostaa ja nykyään joka tuutista tulee tietoa miten saada onnellinen elämä jne... Toivon sydämestäni että ihmiset oppisivat elämään ennen kuin viisarit pysähtyy,hetkeksi tai lopullisesti..

Toki on niitä ihmisiä jotka huomaavat elämän ihanuuden,onnenpisarat,auringonvalon ja positiivisuuden ennen kuin on liian myöhäistä..Minun läheisissäni heitä on monta <3.  En sano että elämäni olisi ollut niin kamalan kiireistä... Tein itse arjestamme sellaisen.Aina oli olevinaan kiire,jos ei niin siitä tehtiin sellainen.Oma positiivinen asenne olisi kantanut pidemmälle...Siis jos minulla sellainen olisi ollut. Valitettavasti näin kaikessa aina nurjan puolen,pelkäsin epäonnistumisia, tein niin kuin muut halusivat enkä kuunnellut itseäni. Voisin syyttää lapsuuttani,huonoja parisuhteita jne..Syyllinen olin kuitenkin minä itse...Vaaran merkit olivat elämässäni jo kauan, ajattelin sen olevan väsymystä tai ehkä alkava burnout. En kuunnellut omaa oloani.Jätin tunteet taka-alalle,kunnes se tuli ja pysäytti....Elämä.

tyyyyks.jpg                    

Edessäni on pitkä sairausloma..Olen kuitenkin kiitollinen että olen tässä.... Olen onnellinen että elämässäni on niin paljon kaunista ja hyvää <3. Kun elämä pysähtyy,ihminen pysähtyy. On pakko. Asiat menevät tärkeysjärjestykseen ja palikat loksahtavat paikoilleen.

Onneen vaaditaan loppujen lopuksi kovin vähän... Siihen ei tarvita mainetta ja mammonaa. Avain onneen löytyy sydämestä <3.

Monet ihmiset ovat vanhempana onnettomia ja surullisia, etteivät viettäneet lastensa kanssa tarpeeksi aikaa...Aina oli sitku ja mutku... Noiki ja toiki. Työt,raha-asiat ja stressi painavat nykyvanhempiakin, on jatkettava pitkää päivää vaikka lapset kaipasivat läsnäoloa,rakasta vanhempaa,ei mammonaa.  Nykypäivän lapset kilpailee uusilla kännyillään,mopoautoillaan,muotivaatteillaan ym... Siinäkö on se isovanhempien/vanhempien kanssa vietetty aika?  Kunpa meistä jokainen ymmärtäisi että se arvokkain hetki on juuri tässä.. Tässä kun katsot nukkuvaa lasta tai puoliso kietoo kädet ympärillesi ja sanoo rakastavansa <3. Onni on sadepisaroita,tassunjälkiä,kissanviiksiä,kaatuneita murokulhoja...

Kun sen kamalan kaaottisen arjen menettää...Ymmärtää että sehän se elämästä tekee elämisen arvoisen, turvallisen sellaisen ,ARKI. 

Kumisaappaat voi vääriin jalkoihin laittaa,ketä se sitten haittaa? Itse ne kuitenkin laitoin,tein sen minkä parhaiten taitoin <3. Niinpä,se riittää kun parhaansa yrittää,enempää ei kukaan voi <3

saappi.jpg                    

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa,kunpa sen vielä aikuisena muistaisi. Omaisi tuon lapsen loputtoman tiedonjanon ja uteliaisuuden..Hymyile,niin sinulle hymyillään. Rakasta niin sinua rakastetaan. Niin ja uskoon en ole nyt hurahtanut...Uskonut olen aina,elämään.

Ja tiedoksi minut tunteville...En ole tullut hulluksi,olen palannut järkiini :)

hamppu.jpg

Tälläisiä meidän perheen miehet loihtivat  lauantai- illan iloksi...Joo,tiedän,ei ole terveellistä,ei. Elämä ei aina ole terveellistä...Jos ei sitä oikein oivalla :)

Kaunis,ihana kälyni joka omaa ihanan elämänasenteen,sanoo:Onnellisuus on valinta <3.

Minä valitsen tästä lähtien sen tien :)

Rakastakaa toisianne tänäänkin! 

-Katja